Romo Group, światowa stylistyka na polskich salonach

Romo Group, światowa stylistyka na polskich salonach

22 marca br. w Studiu Tkanin Nandoo odbyło się kolejne już spotkanie dla projektantów i architektów. Tym razem Anna Bułło właścicielka pracowni chciała zwrócić uwagę grupy zawodowo odpowiedzialnej za design, na wyjątkowe kolekcje tkanin i tapet firmy Romo Group. W poruszaniu się po najnowszych trendach, materiałach pomagała Pani Mariola Nowacka z firmy Decodore wyłącznego agenta produktów Romo Group.

Romo, nie oznacza włoskie

Już na samym początku spotkania szybko się wyjaśniło, że firma Romo nie ma nic wspólnego z Półwyspem Apenińskim. To firma brytyjska, której nazwa powstała od dwóch pierwszych liter imienia i nazwiska jej założyciela Roberta Moulda. Jest w pierwszej 10. wśród firm tej branży na świecie.

Kolekcje dla każdego

Na grupę Romo składa się 6 marek. Te podstawowe to Villa Nova, Romo, Kirkby Design oraz marki premium – Zinc, Black edition, Mark Alexander. Marki te na przestrzeni kilku ostatnich lat odniosły, także w Polsce, niebywały sukces. Dlaczego? Oprócz wysokiej jakości, różnorodności produktów, Romo Group to firma doskonale przygotowana do obsługi klienta. Dostarcza swoje produkty w 7 dni roboczych od złożenia zamówienia. Współpracuje z producentami mebli, poznaje potrzeby architektów, ich klientów i na nie odpowiada.

Dom Romo, jak dzieło sztuki

Pani Mariola Nowacka prezentując najnowsze produkty Romo Group zwróciła uwagę na kolekcję Kirkby Design x Eley Kishimoto. Ta kolekcja okazała się światowym sukcesem. Klienci są zainteresowani właśnie takim wzornictwem. Jak wynika z moich doświadczeń zawodowych, obecnie klient jest coraz bardziej świadomy swoich potrzeb w dziedzinie aranżacji wnętrz. Szuka czegoś nieprzeciętnego, podkreślającego indywidualizm, czegoś dopasowanego wyłącznie do niego, jego wrażliwości. Dlatego jest w stanie poczekać na realizację swojego pomysłu – powiedziała ekspertka z Decodore.

Ważna rola projektantów

Zarówno Anna Bułło, jak i reprezentująca Romo Group Mariola Nowacka podkreślały bardzo ważną role projektantów w tym procesie. To oni, choćby dzięki takim spotkaniom, jak to w Studiu Tkanin Nandoo, powinni mieć aktualną wiedzę z dziedziny aranżacji wnętrz, dostępnej na rynku oferty i to ich zadaniem jest już na początku pracy z klientem skalkulowanie kosztów dekoracji okien, dodatków. Jak pokazuje praktyka, osoby, które kupiły mieszkanie, lub robią gruntowny remont, najwięcej pieniędzy przeznaczają na podłogi, aranżacje i wyposażenie kuchni, łazienki. To, jak będą wyglądały okna, czy z jakiego materiału będzie obicie kanapy, czy foteli, jest na szarym końcu listy spraw, które są brane pod uwagę. Dlatego, kiedy wraz z końcem remontu, kończą się pieniądze na niego, ludzie rezygnują z projektu dekoracji okien, który im się podobał, godząc się na bylejakość, rozwiązania najtańsze. A przecież to odpowiednio dobrane zasłony, poduchy, pled, dywan zrobią całą robotę. Stworzą Twój dom!

Kim jest klient?

Podczas spotkania w Studiu Tanin Nandoo projektanci przyznali, że od pewnego czasu dostrzegają wśród swoich klientów gust masowy. Wszystkim podoba się to samo, więc i wszystkie wnętrza zaczynają tak samo wyglądać. Czy to wina mediów, marketów, w których możemy kupić wszystko, że zaczynamy tracić swój indywidualizm? Remont domu w 5 dni? Owszem, ale tylko w telewizji. Klientom trudno zrozumieć, że od projektu do zakończenia prac musi upłynąć nieco więcej czasu.

Jednak, co także można już zauważyć, to zasadnicza różnica w podejściu do aranżacji mieszkania tych, którzy dopiero kupili to wymarzone, pierwsze i tych, którzy mają już ustabilizowaną sytuację zawodową, często spłacają kredyt mieszkaniowy już 10 lat i dopiero po tym czasie czują, chcą, aby ich dom był naprawdę ICH. Jak mówią architekci, ci klienci oczekują oryginalnych projektów, doskonale orientują się w ofercie mebli, tkanin, mają też świadomość, jakie muszą w związku z tym ponieść koszty. Dla nich projektant będzie mógł prawdziwie i kreatywnie „zaszaleć”, dlatego warto na tych klientów poczekać :).

1Komentarzy

Leave a Reply

* Name:
* E-mail: (Not Published)
   Website: (Site url withhttp://)
* Comment:
Type Code
Porównaj